    From: "wowa" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przerastające Tuje
    Date: Fri, 4 Dec 2009 21:51:04 +0100

    Użytkownik "Tadek" <a...@m...kota.pl> napisał w wiadomości
    news:hf9acj$2h5$1@achot.icm.edu.pl...
    > Zza ogrodzenia na moja posesje przerastaja Tuje sasiada. Poniewaz dopiero
    > stawiam tam dom nieprzeszkadzali mi dotad. Teraz jednak chce postawic
    > rusztowanie na scianie przy jego granicy i te Tuje zaczynaja mi
    > przeszkadzac. Poprosilem sasiada aby je przycial ale on powiedzial, zebym
    > zrobil to sam. Jak to yglada z prawnego punkt widzenia. Nie chce aby mnie
    > oskarzyl, ze mu zniszczylem Tuje. Wrastaja prawie na 1,5 za ogrodzenie.
    A tam od razu ciąć. Czy po zakończeniu prac też będą Ci przeszkadzały? Jeśli
    nie, to podwiązać te gałęzie, odsunąć deskami, blachą, cokolwiek byle je
    zachować. Takie ogrodzenie od kłótliwego sąsiada może być zbawienne :) Poza
    tym Ty też będiesz patrzył na te okaleczone drzewa, nie żal Ci? To naprawdę
    tuje? Coś duże.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!