    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przerastające Tuje
    Date: Sun, 6 Dec 2009 14:33:11 +0100

    Kris wrote:

    > Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    > <n...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
    >>

    > Ale Roundap się chyba rozkłada

    Wydaje mi się że kluczowe słowem jest "chyba", skoro
    stanowisko Sądu Najwyższego Francji było następuące
    (cytuję za uznanymi serwisami informacyjnymi):
    "The court confirmed an earlier judgment that Monsanto had falsely
    advertised its herbicide as "biodegradable" and claimed it "left
    the soil clean." Roundup is the world's best-selling herbicide.
    The court confirmed an earlier judgment that Monsanto had falsely
    advertised its herbicide as "biodegradable" and claimed it "left
    the soil clean."
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8308903.stm

    Jeśli znasz język angielski, to rzuć okiem choćby na:
    http://www.foodconsumer.org/newsite/Politics/Politic
    s/france_finds_monsanto_guilty_of_lying_211120090805
    .html
    Gdzie jest po łebkach w jednym miejscu zebrane conieco
    informacji n.t. Monsanto, Roundup'u.

    Powtórzę: dysponując tą wiedzą którą mam, zdecydowanie
    nie stosowałbym go za żadne skarby.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.