eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechanicznąRe: Przerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechaniczną
  • Data: 2009-01-30 11:56:21
    Temat: Re: Przerobienie projektu wentylacji z grawitacyjnej na mechaniczną
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:glughr$74h$1@news.onet.pl...

    > Zastanawiam się, czy nie zrezygnować z komina dla kominka w salonie. I tak
    > go na początku nie zbuduję (jak będą wolne środki, wolę przeznaczyć je na
    > garaż), a jak znam życie, to w przyszłości nie zechce nam się ruinować
    > salonu, żeby tenże kominek zainstalować...

    Brawo! Kominek to kotłownia w salonie, a kotłowni w salonie mówimy stanowcze
    nie! :-)
    Poważnie jak to policzyć to przy tak małym domu kominek ekonomicznie nie ma
    sensu. Jeśli lubisz palić rekreacyjnie to ok - hobby dobre jak każde inne
    (tylko trochę kosztowne), ale w innym przypadku to bez sensu. Policz
    wszystko: kominek + komin + obróbki dachu + doprowadzenie powietrza do
    kominka (to więcej roboty niż kasy) + jakaś wiata albo komórka do
    składowania drewna + komplet narzędzi kominkowych = lekko licząc 5tys. Jako
    hobby ma to sens, ale nie będzie ztego oszczędności.

    Spokojnie wystarczy.

    Pozdrawiam
    Winetoo