    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przycisk do rolet uzyty do swiatla
    Date: Fri, 16 Aug 2013 09:41:12 +0200

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Niezależne to mam na myśli, że każdy ze styków działa nieazależnie. Czy
    > wciskany pojedynczo czy też obydwa na raz.

    To nie problem - podwójne przyciski są w wielu różnych seriach, niestety nie
    w Carivie.

    > Roletowe mają blokadę elektryczną lub mechaniczną, która uniemożliwia
    > jednoczesne załączenie obydwu styków. Czyli te są od siebie zależne.

    To rozumiem, dlatego pytałem jak działa blokada elektryczna co mi już ładnie
    wyjaśniłeś. W innych seriach nie ma tego problemu bo są podwójne przyciski
    zwykłe a nie tylko do rolet jak w Carivie.

    Pozdrawiam
    Ergie