    From: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Przydomowa elektrownia wiatrowa
    Date: Thu, 5 Jan 2012 12:11:25 +0100

    > Jak gospodarstwo domowe to najpierw musiał byś dostarczyć prąd do
    > elektrowni a następnie od niej go
    > odkupić LOL

    Rozumiem, ze jest w kraju jakieś prawo, które decyduje o mozliwości handlu
    prądem ale...
    naprawde nie wolno mi zainstalowac sobie pradnicy i wykorzystywac
    wyprodukowanego pradu na własne potrzeby???
    Jesli tak jest to czy np. zeglarze posiadający na jachtach pradnice wiatrowe
    (dośc powszechne) lamią prawo?? Rozumiem, ze moze być jakieś ograniczenie
    mocy ale zeby w ogóle nie mozna produkowac pradu to nie chce mi sie wierzyc.
    Oczywiście czym innym jest produkcja, a czym innym właczenie sie do sieci i
    handel prądem.