  • Data: 2010-10-19 19:50:01
    Temat: Re: Przyklejanie gabki do scian
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 21:02, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Witajcie
    >
    > Chcę wykleić wszystkie ściany i sufit w jednym pomieszczeniu gąbką
    > wygłuszającą.
    > Na ścianach tynk cementowo-wapienny [nie z tytki], na skosach i suficie
    > płyty g-k.
    >
    > Poradźcie jak się do tego zabrać. - Czy gruntować? Jaki zastosować klej?
    >
    > Nie mam pojęcia, a nie chciałbym, żeby po kwartale mi to spadło.
    > Pomieszczenie będzie spełniało funkcję reżyserki - będzie głośno i
    > będzie drżało, to może być ważne z punktu widzenia mocowania tej gąbki.
    >
    > Będę wdzięczny za sugestie.

> [...]

    Nie stosuj tylko tego smierdzacego butaprenu.
    Kup ekologiczny, akrylowy klej do wykladzin podlogowych.
    Jesli kupisz taki, z gornej półki, to jego elastycznosc nie bedzienie
    gorsza od butaprenu - pewnie takiego nawet nie potrzebujesz.

    Kiedys bylem swiadkiem wybierania wykladziny do filharmonii - okazalo
    sie, ze najbardziej wytlumiala wykladzina podlogowa w plytkach,
    zrobiona ze swinskiej szczeciny.

    No ale wtedy spora grupa "twórców kultury" nie zechcialaby przekroczyc
    progu Twojego studia.

    Shalom