eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)Re: Pytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)
  • Data: 2009-10-05 16:46:15
    Temat: Re: Pytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e7ef2a9e-1c6c-4710-a73c-
    .
    Trochę marnowanie energii..
    Doczytałem w instrukcji serwisowej,że po wpięciu regulatora
    zewnętrznego owe wybiegi poompy działają.
    Przetestuję:-)

    Chodzi pewnie o tryb antyzamrozeniowy. Mam taki kociol z pogodowka i w
    instrukcji sterownika jest napisane, ze uklad przechodzi w tryb
    antyzamrozeniowy kiedy temp. na zewnatrz spadnie ponizej 2 stopni i wewnatrz
    ponizej 10 stopni. Sterownik wlacza wtedy pompy na 6min i w zaleznosci od
    temp wody w instalacji dogrzewa wode lub nie. Chyba nic nie pomylilem.
    Pozbawiajac kociol informacji o temp. na zewnatrz byc moze na wszelki
    wypadek wlaczona jest pompa. Ale to tylko hipoteza bo kociol u mnie co
    prawda wisi, ale caly czas czeka na gaz wiec nie wiem jak calosc sie
    zachowa.

    Pozdro.. TK