eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePytanie elektryczne - podłączenie agregatu jako backup zasilania › Re: Pytanie elektryczne - podłączenie agregatu jako backup zasilania
  • Data: 2010-05-06 13:08:55
    Temat: Re: Pytanie elektryczne - podłączenie agregatu jako backup zasilania
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaskiDiver said the following on 06.05.2010 15:01:
    > Tyle, że agregat jest bez dodatkowej elektroniki odpalającej. Więc jak
    > siądzie mi zasilanie, to ide kopnąć agregat w garażu i przełączam wajche
    > w rozdzielni. Po czym czekam kiedy mi sie zapalą wszystkie fazy na
    > wejściu z energetyki - wajcha w druga strona i wylaczam agregat.

    W moim rozwiazaniu jak padnie zasilanie idziesz tylko kopnac agregat.
    Jak prad wroci, to idziesz tylko wylaczyc agregat. Mozesz dac dodatkowy
    np dzwonek na szyne DIN ktory bedzie dzwonil jak jest juz zasilanie z
    sieci i dziala jednoczesnie agregat.
    Wszystko bym zrobil na stycznikach i czujniku zaniku fazy. Wyjdzie to
    pewnie taniej i sprytniej niz przedstawiona na linku 'wajcha'.
    S.