eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePytanie elektryczne - podłączenie agregatu jako backup zasilania › Re: Pytanie elektryczne - podłączenie agregatu jako backup zasilania
  • Data: 2010-05-06 20:51:23
    Temat: Re: Pytanie elektryczne - podłączenie agregatu jako backup zasilania
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-06 15:08, Sebastian Sawicki pisze:

    > W moim rozwiazaniu jak padnie zasilanie idziesz tylko kopnac agregat.
    > Jak prad wroci, to idziesz tylko wylaczyc agregat. Mozesz dac dodatkowy
    > np dzwonek na szyne DIN ktory bedzie dzwonil jak jest juz zasilanie z
    > sieci i dziala jednoczesnie agregat.
    > Wszystko bym zrobil na stycznikach i czujniku zaniku fazy. Wyjdzie to
    > pewnie taniej i sprytniej niz przedstawiona na linku 'wajcha'.
    I czasówkach bo będzie klepal przy zanikach i wznawianiu zasilania. A
    przekaźniki czasowe on i off delay tanie nie są

    A jak chcesz automatyzować to znalazłem ostatnio dość fajny i tani
    przekaźnik SZR nawet pracujący nawet na jednej fazie (oczywiście
    podstawowa praca na 3 faza, ale można zablokować kontrolę asymetrii
    itp), i robią też z opcja zewnetrzengo zasilania 24VDC dla elektroniki
    co dla mnie było koniecznością

    http://mocbierna.com/sklep/?view=productPage&product
    =22&category=5
    Cena jak na taką zabawkę to śmieszna.
    Jak by wczesnej to znalazł to pewnie bym u siebie wygospodarował miejsce
    i to wrzucił to monitorowania lini :)

    Ale tak naprawdę żeby to miał komfort potrzebny jest UPS który na czas
    przełączenia (i odpalenia agregatu zapewni zasilanie

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź