  • Data: 2009-07-18 21:31:44
    Temat: Re: Pytanie o grzejniki
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message
    news:h3te50$8os$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    terowe.htm

    > Nie wiem czy dobrze się posluzyłem, ale wychodzi mi że ok 3 metry,
    > wysokości 60 cm grzejnika wystarczą... czy to aby nie zamało jak na
    > 55/45/22?

    Trudno mi powiedzieć ale ja ci proponuję poszukać hydraulika z Cechu. On ci
    wszystko zrobi i przeliczy z zapasem. No i nie zedrze jak niektórzy "bizi" .
    Kaloryfery dałbym KERMI X2 tak w ogóle.
    Pamiętaj, że pomieszczenia narożne sie inaczej liczy niż takie mające 1
    ścianę zewnętrzną i takie co są wewnątrz. Powinien to zrobić ktoś rozsadny i
    najlepiej zrzeszony w Cechu z p[otwierdzonymi kwalifikacjami. Oni wcale nie
    sa drodzy. Najdroźsi sa ci biznesmeni co założyli firmę bez przygotowania
    zawodowego.