    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o grzejniki
    Date: Sat, 18 Jul 2009 23:45:45 +0200

    kiki wrote:
    > "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message

    > Trudno mi powiedzieć ale ja ci proponuję poszukać hydraulika z Cechu.
    > On ci wszystko zrobi i przeliczy z zapasem. No i nie zedrze jak
    > niektórzy "bizi" . Kaloryfery dałbym KERMI X2 tak w ogóle.
    > Pamiętaj, że pomieszczenia narożne sie inaczej liczy niż takie mające
    > 1 ścianę zewnętrzną i takie co są wewnątrz. Powinien to zrobić ktoś
    > rozsadny i najlepiej zrzeszony w Cechu z p[otwierdzonymi
    > kwalifikacjami. Oni wcale nie sa drodzy. Najdroźsi sa ci biznesmeni
    > co założyli firmę bez przygotowania zawodowego.

    a teraz ludzkim językiem potrzebujesz firmy która potrafi zrobić ci
    obliczenia zapotrzebowania ciepła dla budynku i projekt instalacji. Cechy?
    to one jeszcze istnieją? na cechy bym uważał bo to skupiska dziadków
    wspominających dobre czasy gdy można było dobrze sie paść na składkach od
    obowiązkowecho członkowstwa. Żebyś nie trafił na wykonawce emeryta który ci
    zaprojektuje instalacje taką jak sie robiło w latach 70tych ubiegłego wieku.

    Już widziałem taki projekt, facet chyba sie urwał z choinki, klientowi
    chciał robić instalację w domku stalowymi rurami po ścianach :)