eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePytanie o grzejnikiRe: Pytanie o grzejniki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o grzejniki
    Date: Sun, 19 Jul 2009 16:00:04 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 21
    Message-ID: <h3v8rh$iqv$1@opal.futuro.pl>
    References: <h3t55o$9ag$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h3tb0f$504$1@news.interia.pl>
    <h3tcpl$5v3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h3tchl$6vu$1@news.interia.pl>
    <h3teg0$712$1@opal.futuro.pl> <h3tdui$8k4$1@news.interia.pl>
    <h3ti8f$df8$1@opal.futuro.pl> <h3thl5$ctu$1@news.interia.pl>
    <h3tkjb$hq1$1@opal.futuro.pl> <h3ukfk$90b$1@news.onet.pl>
    <h3uuoh$dd$1@inews.gazeta.pl> <h3v4q4$422$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-81-219-82-145.air-net.gda.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1248011953 19295 81.219.82.145 (19 Jul 2009 13:59:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jul 2009 13:59:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:367442
    [ ukryj nagłówki ]


    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:h3v4q4$422$1@news.interia.pl...
    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:h3uuoh$dd$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Na Allegro sprzedają kotły taniej, bo też i nie martwią się o serwis.
    >> Serwis wtedy jest fabryczny i zazwyczaj jest to jeden czy kilka oddziałów
    >> w Polsce, a termin usunięcia usterki jest ściśle określony w karcie
    >> gwarancyjnej. Jeżeli nie jest określony to może to być nawet miesiąc
    >> czasu i więcej.
    >
    > No wlasnie tak tez slyszalem, zreszta to dosc logiczne. Ja w kazdym razie
    > nie ryzykowalem i kupilem kociol po przyjacielsku w zaprzyjaznionej
    > firmie,

    A ja kupiłem kocioł z Niemiec, Vaillanta, bo były o połowę tańsze, dokupiłem
    dodatkowy palnik na zapas i mam w nosie Polską gwarancję. Jak sie zepsuje
    coś to i tak nie ma na kogo liczyć. Piec reguluje sobie sam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1