  • Data: 2013-01-30 09:56:25
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: "Henryem" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Ł" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5108d460$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości

    Użytkowałem kabiny przez 30lat.Zawsze celowałem w brodziki ceramiczne i były
    OK. Kabina alu z suwanymi (1/4koła)jak mówisz szmaciły się błyskawicznie a
    mnogość zakamarów powodowała trudności w utrzymaniu czystości.Wszystko
    zależy ile masz miejsca w łazience i jaką masz wodę.U mnie zawsze był
    deficyt miejsca i dlatego1/4koła sprawdzała się.Przez ostatnie lata mam
    1/4koła szklane drzwi otwierane na zewnątrz ale i do środka.To wystarczy by
    sie przemknąć do środka.(do małych nie należę)Brodziki też były małe 80-tki
    ale tak musiało być.Niestety albo się może nakapać z drzwi albo z kąpiącego,
    to nie jest problem przy ogrzewanej podłodze i jakimś ręczniku na
    niej.Ostatnio wybierałem zestaw do nowej łazienki i....wybrałem najprostrze
    ścianka i drzwi firmy Radaway 1300zł wraz z transportem i do tego brodzik
    80-kę Kaldewewei.Za brodzik zapłaciłem jak za matkę ale to już będzie
    docelowy sprzęt.Nie było na rynku płaskiego ceramicznego a akrylowego nie
    akceptuję bo się szybko degraduje.
    Reasumując:
    Zero zakamarów
    Zero akrylu
    Płaskie ,żadnych głębokich, bo to nie wanna
    W żadnym wypadku tania chińszczyzna za 900zł z panelem oświetleniem, radiem
    i dekielkiem z góry.
    Takie są moje preferencje.