  • Data: 2013-01-31 00:25:35
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-30 09:05, Marcin Ł pisze:
    > na kabinach sie nie znam ale wiem ze z otwieranych drzwi na lazienke woda
    > scieka z nich na podloge.

    Przed wyjściem spod prysznica warto zebrać wodę ze szklanych powierzchni
    za pomocą wycieraczki, bo inaczej kamień się straszny robi (przynajmniej
    u mnie, gdzie woda średnio twarda). Po chwili praktykowania zajmuje to
    jakieś 5 sekund :)

    Po zebraniu wody z drzwi więcej jej na stopie naniosę na łazienkę, niż
    te parę kropel, które po wytarciu szyby spadnie ewentualnie na podłogę.

    Moim zdaniem kabiny szklane są najlepsze, nie plastikowe, ze względu na
    estetykę.

    Podstawą moim zdaniem jest poprawny montaż - lepiej kupić 300 zł tańszą
    bez super-szkła z inteligentnymi molekułami a poprosić serwis danej
    firmy (jeżeli jest w okolicy) o montaż, niż dawać "fachowcowi", który
    spróbuje po swojemu.

    Otwierane (nie przesuwane) drzwi są prostsze i łatwiejsze w utrzymaniu.

    Pozdrawiam
    Paweł Marek