  • Data: 2013-01-30 11:12:49
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:keapjv$6rk$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    Czesc ;-)

> [...]
    ina+radaway

    > Też szukam kabiny z brodzikiem. O Radaway jeszcze nie słyszałem. Warto?
    > Możesz ze swojego doświadczenia polecić?

    http://allegro.pl/kabina-radaway-afrodyta-80x80-szkl
    o-przejrzyste-i2959850189.html
    Poczytaj opis.

    Czy moge polecic.

    Na pewno lepsza niz plastikowa, a nie kosztuje 6tys., wszystkie szyby
    hartowane.

    IMHO, latwy montaz (dwie osoby muszą byc), solidne elementy - ciezkie, i
    (nie liczac rolek i uszczelek) zero plastikow,
    Wszystko do montazu w komplecie, no moze prawie wszystko, silikonu i kleju
    montazowego nie ma.

    Model 90x90 i szklo grafitowe
    http://www.radaway.pl/produkt.php?id=13

    Kabina jest wysoka = 195cm - to wys. bez brodzika oczywista

    Dobrze sie prezentuje, czyli robi wrazenie.

    Brodzik to osobna sprawa, wybralem niski.

    pozdrawiam
    Adams