  • Data: 2013-01-31 18:29:13
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 18:08:10 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

> [...]
    >
    > pomieszczenia niż pion i brak kratki odpływowej w podłodze. W takim
    >
    > przypadku rzeczywiście może się okazać, że zrobienie nowego przyłącza do
    >
    > pionu będzie wymagało trochę dodatkowej pracy, ale jest to szczególny
    >
    > przypadek a nie standardowy.
    >

    > I owszem możemy dyskutować na temat opłacalności robienia odpływu liniowego
    >
    > w takich szczególnych przypadkach, ale po co? Nawet wtedy różnica w cenie
    >
    > nie będzie na tyle istotna aby uzasadnić późniejsze niewygody.
    >

    > Natomiast dyskutowanie na poziomie argumentów o oszczędności 0,5 m2 płytek

    Żeby już tego nie ciągnąć. Płytki i posadzkę zostawmy w spokoju. Wylewka
    samopoziomująca to zbytek. Wyrównująca jest najbardziej ekonomiczna. Często sam
    brodzik(wysoki) ma obudowę nie własną, a obrobioną przez płytkarza choćby w mozaice.
    Też nie za darmo i nawet nie połowę ceny płytki w zakupie :). O podłączeniu się do
    istniejącej już kanalizy odpływem nie wspomnę. Taniej niż przy brodziku nie będzie. W
    miarę tanio tak, ale tylko na etapie projektowania i wykonawstwa.