  • Data: 2016-01-07 08:09:50
    Temat: Re: Regulacja ogrzewania podłogowego
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Jan 2016 15:22:58 +0100, quent napisał(a):

    > Nie wiem czy ten syf czasem nie blokuje możliwości regulacji na nich
    > przepływem.

    U mnie też się szklanki pobrudziły. Chyba kanpol się chwalił, że w jego
    rozdzielaczach łatwo szklanki się czyści. Ja niestety mam jakieś inne
    rozdzielacze więc zostawiłem czyszczenie na okres letni, bo będzie trzeba
    trochę spuścić wody z instalacji. Każda nowa woda to nowy kamień, a że
    podłogówka grzeje to mi się nie śpieszy.

    --
    scruffty