  • Data: 2016-01-13 17:39:00
    Temat: Re: Regulacja ogrzewania podłogowego
    Od: "Pawel_P" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:79927efd-3f4f-432f-9283-da3b272a027c@googlegrou
    ps.com,
    *Adam Sz.* <a...@g...com> typed:

    > Zdecydowanie zapowietrzona petla. Musisz odpowietrzyc :) Pozakrecaj
    > wszystko i odkrecaj pokolei po jednej petli. Nie wiem gdzie masz tam
    > odpowietrznik wiec trudno zdalnie powiedziec, jak dokladnie to masz robic.
    > pozdr.

    Zrobilem to tak:
    1.Włączamy pompę na najwyższy bieg
    2.Zakręcamy wszystkie zaworki na belce powrotnej oprócz jednej pętli
    3.Odczekujemy klika minut (ok. 10-15 minut), aż pompa przepompuje wodę przez
    całą pętlę
    4.W przypadku kiedy w obiegu znajduje się powietrze słychać
    charakterystyczny świst powietrzu z automatycznego odpowietrznika
    5.Czynność tą powtarzamy dla każdej z pętli z osobna

    Pytanko, jaka temp. ma być na kotle (kocioł Viessmann Vitodens 100), pytam
    dlatego ze moj fachman mowi, ze musi byc conajmniej 55 stopni, bo wtedy piec
    dziala ekonomicznie.

    Pzdr. ;-)