  • Data: 2009-12-21 22:58:36
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e90c9928-5ce4-486c-ac68-

    >A gazu?

    A gazu ktoz to wie. Nie mamy aktualnej umowy z Gazpromem zdaje mi sie, ale
    pewne jest, ze ceny na swiecie w ostatnich dwoch bodajze latach mocno
    spadly. Szacuje sie, ze zuzycie gazu za osiem lat powroci do poziomu z roku
    2006. Teoretycznie ceny powinny co najwyzej utrzymac sie na tym poziomie
    przez kolejnych pare lat.

    >Sieć gazowa nie jest przestarzała?

    Nic o tym nie mowiono.

    Pozdro.. TK