  • Data: 2009-12-21 19:12:12
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Kane" napisał:
    > Nie masz racji - bo odzysk ciepla zalezy od wydajnosci reku. Mniejsza
    > wydajnosc = wieksza sprawnosc. Dobrze miec przewymiarowany reku. Plus ta
    > przewymiarowana moc moze sie niejednokrotnie przydac (roznego typu awarie
    > kuchenne ze tak powiem).

    ech, ręce opadają, wydajność jaka wydajność?:O)
    wymiennik ciepła jest projektowana na zadany maksymalny przepływ, tak samo
    jak wzmacniacz mocy, jak brak komus szarych komurek to nadstawia tyłka
    fachofcom od marketingu, wyobraż sobie że ja mam zestawik muzyczny o mocy
    max20W i nigdy nie załączam go nawet na połowe tej mocy bo bym ogłuchł!:O)