    From: zbooY <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Date: Tue, 22 Dec 2009 10:22:00 -0800 (PST)
    <hgns5h$ght$1@news.onet.pl> <hgntc3$k59$1@news.onet.pl>
    <hgnupi$oji$1@news.onet.pl> <hgo0r2$tvf$1@news.onet.pl>
    <hgo2ev$2tk$1@news.onet.pl> <hgo6ji$d9t$1@news.onet.pl>
    <hgohqk$bud$1@news.onet.pl>
    <3...@m...googlegroups.com>
    <hgos4d$dke$1@news.onet.pl>
    <e...@m...googlegroups.com>

    On 21 Gru, 23:51, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > To licz pod siebie, a nie "komus" :-) Jak "ktos" nie umie to niech
    > buli jak za zloto ! ;-)

    to byly oferty z rozstrzalem 15-23k i tez myslalem czy by nie
    zmontowac samemu
    15k Brink Renovent Large instalator z Polski do 23k na Bartoszu z
    automatyka instalator z Bartyckiej (wawa)
    zdziwily mnie koszty kanałów, przeciez to niby proste rury z
    ewentualnym ociepleniem...

    tak czy siak napewno warto, to napewno lepiej poprawia samopoczucie
    niz jakies cudowane ploty, skosy, wykusze, balkony itp
    albo jak ktos blisko mieszka halasow to nie musi spac przy uchylonych
    oknach latem

    grawitacyjna latem bez otwierania okien po prostu stoi

    z.