    From: "Kane" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Date: Thu, 24 Dec 2009 10:55:16 +0100
    <hgns5h$ght$1@news.onet.pl> <hgntc3$k59$1@news.onet.pl>
    <hgnupi$oji$1@news.onet.pl> <hgo0r2$tvf$1@news.onet.pl>
    <hgo2ev$2tk$1@news.onet.pl> <hgo6ji$d9t$1@news.onet.pl>
    <hgoibs$e4o$1@news.onet.pl>
    <c...@a...googlegroups.com>
    <hgos9f$dk6$1@news.interia.pl>
    <7...@c...googlegroups.com>
    <hgotds$f01$1@news.interia.pl>
    <b...@e...googlegroups.com>
    <hgou6m$fvm$1@news.interia.pl> <hgqk0v$oc$1@news2.ipartners.pl>
    <hgqkhi$92i$1@news.onet.pl> <hgql2d$alg$1@news.onet.pl>
    <hgqlrb$k5l$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hgqlv2$d31$1@news.onet.pl>
    <hgqvsh$ll2$1@news.interia.pl> <hgrd6c$dpl$1@news.onet.pl>
    <hguscc$fb$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hgv4nm$bik$1@inews.gazeta.pl>

    > Sorki ale ja nie rozumiem. Uważam, że 2000 czy 3000 zł za ogrzewanie domku
    > 150-250m2 jest ceną rozsądną. Gdybym miał możliwość podłączenia gazu oraz
    > wiedziałbym, że spalę gazu za 3000 zł/ogrzewanie sezon, to
    > a:) nie miałbym kotła na groszek
    > b:) paliłbym w kominku tylko dla nastroju i od święta (choć teraz kominka
    > nie mam wcale :) )

    Nie rozumiesz bo podobnie jak ci gazownicy - nie liczysz kosztu spalonego
    dodatkowego drewna. Ja nie napisalem ze ci znajomi ogrzewaja za 2000-3000zl
    calorocznie TYLKO gazem. Oni "reszte" wypalaja w kominku. Tylko nie bardzo
    wiedza ile przez ten kominek idzie ("no moze 8 metrow a moze 10, wiesz, nie
    pamietam dokladnie"). To sa dodatkowe pieniadze o ktorych czesto sie nie
    pamietam bo tu sie kupi 2mp, tam sie kupi 3mp, sasiad zrzuci 1mp z lasu - i
    sie zbiera, placi sie z reki. A potem "ogrzalem gazem, patrz tu mam
    faktury".

    Domki nie maja jakies olbrzymie takze moze łapią sie na twoje dolne widelki
    (150m2), moze ciut wiecej (zalezy co liczyc).

    Pozdrawiam

    Kane