  • Data: 2009-12-24 11:41:02
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja właśnie to uwzględniam. Węgla z cztery-pięć ton na rok i drewna za
    > kilka stów - kupione w okresie, kiedy jest tańsze.

    Bardzo dobrze ze to uwzgledniasz.

    > Zresztą... nawet gdyby na to ogrzewanie poszło mi i pięć tysięcy na rok,
    > to nie uważam, że zrujnuje mnie ta kwota :-). I tak będzie względnie
    > taniej niż w bloku :-). Do ośmiu, czy ośmiu i pół raczej nie dojdzie przy
    > obecnych cenach, chyba, że zacznę grzać do trzydziestu pięciu st C, ale
    > nie mam takich zapędów :-).

    Wiesz, to nie chodzi o to kogo stac a kogo nie stac czy nie zrujnuje. Chodzi
    o dziwna moim zdaniem tendencje zanizania przez ludzi zuzytego opału. Ja tu
    mam goscia co w zimie 2oo7/2008 spalil dwie tony węgla na dom budownictwo
    lata 70, czesciowo tylko ocieplony o powierzchni okolo 140m2. Albo owego
    gazownika co faktury na 3000 pokazuje ale o drewnie cisza choc drewutnia jak
    mały garaż ;)

    Pozdrawiam

    Kane