    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 30 Oct 2014 03:36:57 -0700 (PDT)
    <m2rev2$phe$1@node1.news.atman.pl> <m2rfg6$fpk$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m2sspg$81e$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m2t0d7$bqj$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Rekuperator
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 10:29:13 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
    > To nie znaczy, że went mech jest do d...?
    A cos takiego gdzies napisałem?
    > Problem jest taki, że niewiele osób dodaje went mech+ reku do
    > pomieszczeń, gdzie wcześniej była went. grawitacyjna.
    > Dlatego też trudno obiektywnie porównać oba rozwiązania.
    Kurcze jaśniej proszę
    Kilka godzin dziennie przebywam w biurze z went mech, również kilka godzin dziennie
    przebywam w salonie bez went mech i czemu mam nie mieć porównania?

    > 1 na tydzień. w przypadku otwartych okien, będą ich dziesiątki.
    Wokół mnie jest kilka ha niezabudowanych, zarośniętych chwastami gruntów
    Komary bywaja ale nie dziesiątki więc nie przesadzaj. Na tarsa wychodzisz czasami
    okno otworzysz więc i komar wleci. No chyba że masz fixy.
    Z dyskusji raczej wynika że użytkownicy went mech okna otwierają na tarswychodzą

    > Ja znam kilka osób bardzo zadowolonych ze zmiękczacza. A uzasadnienia
    > ekonomicznego nie ma żadnego, bo woda choć twarda jak stal, to jest w
    > górnej granicy normy - czyli nadaje się do użycia/spożycia.
    Widocznie mają wodę jaką mają i musza zmiękczać. Tu gdzie ja mieszkam woda jest
    super, można pić prosto z kranu a i kamień się nie odkłada na urządzeniach
    > Bez zmywarki dobrze się czułem, dopiero po zakupie zmywarki 'poczułem
    > różnicę'.
    Więc nie żałujesz zakupu.
    Kwestia czy po zamontowaniu went mech poczujesz znacząco poprawe komfortu.
    > Gówno warte, bo?
    Bo nie działało a prezentacje które robiliśmy klientom to były manipulacje.
    > Tak samo kogutek uważa o budowie domu. Jemu mieszkanie w kamienicy w
    > centrum Łodzi wystarcza i za głupków uważa tych, co wolą mieć własny dom.
    Jego wybór co mi tam krytykować. Ja na tą chwilą wole dom co będzie na stare lata się
    zobaczy. Moja mama mieszka sama w dużym domu i dla niej teraz lepsze będzie
    mieszkanie. Czy taniej to trudno powiedzieć. Kogutek raczej kwesti ekonomicznych się
    czepia bo uważa że w domu drożej. Komuś innemu w domu taniej, co do went mech to o
    "taniej" mało kto mówi bo trudno to uzasadnić.