  • Data: 2016-09-12 23:03:32
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Samochod mam zeby miec wygodniej w zyciu. I w momencie kupna zaden sprzedawca nie
    przekonuje mnie ze na nim zaoszczedze albo zarobie jak bede sprzedawal. Z
    rekuperatorami jest inaczej. Taki sam komfort zapewni duzo taniej kazdy inny typ
    wentylacji a sprzedawcy w pierwszych slowach klamia ile zaoszczedze zamiast uczciwie
    poinformowac ze rekuperator to finansowa porazka ale w okreslonych warunkach mogaca
    troche podniesc komfort zycia. Komfortu sie nie czepiam, na pralce automatycznej nic
    nie oszczedze bo pranie w reku jest tansze, a mam.