  • Data: 2010-02-10 18:39:50
    Temat: Re: Rekuperatory Entalpiczne
    Od: "montemax" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    darowalbym sobie gdybym w nocy sie dusil z braku swiezego powietrza w
    zamknietym pokoju.

    No ja tak mam i ... mnie strzela. Jestem w tarkcie budowy domu i właśnie
    miedzy innymi dla tego bede mial wentylacje mechaniczną i do tego
    rekuperator a przed tym wszystkim GWC. Mieszkam w miedzy wojenej kamienicy
    od ponad roku po przeprowadzce z bloków wielkopłytowych. Sumując bloki i dom
    z cegły gdzie Sciany mają ponad 50cm to jeden ... jeżeli chodzi o wentylację
    !