  • Data: 2010-02-11 15:42:20
    Temat: Re: Rekuperatory Entalpiczne
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hl1016$5vs$1@news.onet.pl...

    > No to Panowie... ja się tu Was radzę w sprawie projektu domku
    > (http://picasaweb.google.com/quent75/2#) a nikt z Was nie upomniał mnie, że
    > instalacja c.o. nie zmieści mi się w łazience? ;-))

    zmiesci sie zmiesci... to tylko kwestia czy potrzebujesz kilku
    obwodow, zaworow podzialow itp
    kompaktowki z zasobnikiem wbudowanym to wlasciwie nic oprocz obudowy
    to nie widzisz...
    zamknieta komora i po bolu

    ps nie rob fixa w lazience albo conajmniej jedno otwieralne tam gdzie
    piec, na wsjakij sluciaj ;-)

    z.