  • Data: 2010-02-11 15:39:58
    Temat: Re: Rekuperatory Entalpiczne
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 13:51, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > U ytkownik "zbooY" <z...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:23a12018-2f86-4b40-bbad-c548d82b205c@36g2000y
    qu.googlegroups.com...

    > Co je li w nocy awarii ulegrnie wentylacja i nie b dzie wymiany powierza w
    > pomieszczeniu z piecem gazowym z otwarta komora spalania

    a kto powiedzial, ze jedno z drugim sie uzupelnia
    1. moze byc zamknieta komora
    2. grzanie prądem II taryfa akumulacyjna albo PC... ale tu tez sie
    prad wylacza ;-)
    3. nie podlaczac kotlowni jesli jest do calego obiegu mechanicznej

    to nie ma tak hop siup a se zrobie mechaniczna, sprawy trzeba
    przemyslec w innych aspektach

    > i jak piec wypali caly tlen w pomieszczeniu, zacznie uwalniac sie tlenek wegla?

    no jak robisz otwarta komore spalania i wieszasz kociol w lazience/
    salonie/sypialni - no nie wiem gdzie tam - to naprawde masz
    kłopoty... juz nie pisze jakie...

    > Rano moze byc juz za pozno...

    tak, nigdy nie jest za pozno ;-)

    z.