eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRenowacja starych podłóg drewnianych (deski malowane, niestety...) › Re: Renowacja starych podłóg drewnianych (deski malowane, niestety...)
    From: j_d <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Renowacja starych podłóg drewnianych (deski malowane, niestety...)
    Date: Thu, 24 Sep 2009 08:31:40 -0700 (PDT)

    On 24 Wrz, 16:03, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:

    > A próbowałeś już sam opalarką i szpachelką się jej pozbyć ?

    Nie. Po pierwsze - brak czasu (100 m^2 to chyba tydzień spędzony na
    kolanach). Tak jak pisałem - jeżeli kilkanaście lat temu udało się
    pozbyć farby z podłogi wyłącznie za pomocą cyklinowania, to i teraz
    raczej powinno się to udać.

    Pozdrawiam,

    Jacek

    P.S. Generalnie prosiłbym o komentarze dotyczące wypełniaczy szpar
    oraz samych lakierów. Decyzję co do faktu cyklinowania już podjąłem,
    problemem jest dla mnie wybór wypełniacza oraz lakieru.