  • Data: 2010-06-01 08:28:43
    Temat: Re: Roundup - jak uzyc aby byly efekty - nowy trawnik
    Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:hu2d9t$dr6$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    >Jarku, a masz może doświadczenie z Roundupem Energu 450 SL?
    > Zwykłym 360 nie mogę sobie poradzić, nawet z siarczanem.

    Hejka. Już kilka lat nie miałem do czynienia z Roundupem. Przy
    likwidacji ugorów zalecane jest dodanie do Roundupu Chwastoxu Extra 300 SL
    2,5 l/ha albo Banvelu 480 SL 0,5 l/ha lub Aminopielika D 450 SL 2 l/ha.
    Roundup TransEnergy 450 SL różni się tylko wyższym stężeniem glifosatu. :-)
    Pozdrawiam uporczywie Ja...cki