  • Data: 2011-12-09 08:15:21
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Radarro" napisał w wiadomości grup

    >To ja mam takie pytanie do zwolennikow podlogowki w calym domu:
    >Jaka robicie podloge np w sypialni przy ogrzewaniu podlogowym?

    Ja niestety nie zrobiłem i teraz żałuję. W drugim domu podłogówka po całości
    będzie.

    >Plytki? :-/
    >Czy dajecie panele a na to podlogowka?

    Można panele, można wykładzine dywanową. Co wolisz.

    >Bo podloga drewniana mocno sie "gryzie" z podlogowka, nie? Chyba ze jest
    >jakies inne wyjscie? Plytki w sypialni mnie nie przekonuja...

    Podłogówka pod panelami to żaden problem

    >A kwestia unoszenia kurzu w sypialni przez podlogowke?

    A jakiś kurz się od podłogówki unosi? Ile stC ma podłoga przy podłogówce a
    ile stopni ma rozgrzany kaloryfer? Gdzie więcej kurzu sie uniesie?

    >Ja jestem na etapie pomyslu na ogrzewanie i te dylematy mnie odpychaja od
    >decyzji zrobienia podlogowki na calosci.

    Też na etapie robienia nie doczytałem wszystkiego i teraz jak juz mieszkam i
    mam na parterze podłogówke a na piętrze kalafiory to uważamy to z żoną z a
    spory błąd. W drugim domu żadnego kaloryfera nie będzie. Podłogówka
    praktyczniejsza i co ważne tańsza w wykonaniu i eksploatacji