  • Data: 2011-12-09 09:31:41
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: "Radarro" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > A jakiś kurz się od podłogówki unosi? Ile st C ma podłoga przy podłogówce a
    > ile stopni ma rozgrzany kaloryfer? Gdzie więcej kurzu sie uniesie?

    Z tym kurzem, to jest tak: zaslyszalem od dobrego znajomego, ktory teraz
    buduje, ze jakas pani profesur orzekla, ze przy podlogowce kurz sie unosi
    wlasnie na poziomie lozka wiec jest to rozwiazanie niedobre dla sypialni. Ja
    wiem, ze to brzmi jak "jedna baba drugiej babie", ale koles sie tym bardzo
    przejal (dodatkowo ma zone z serii zaawansowana hipochondria) i dlatego robi
    mix CO podlogowka + kalafiory.

    Wasze wyjasnienia jednak bardziej mnie przekonuja :)
    Obaczymy co moja kobita powie na podlogowke po calosci.

    Dzieki
    R.