  • Data: 2011-12-09 10:14:37
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-12-2011 o 10:31:41 Radarro <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Z tym kurzem, to jest tak: zaslyszalem od dobrego znajomego, ktory teraz
    > buduje, ze jakas pani profesur orzekla, ze przy podlogowce kurz sie unosi
    > wlasnie na poziomie lozka wiec jest to rozwiazanie niedobre dla
    > sypialni. Ja
    > wiem, ze to brzmi jak "jedna baba drugiej babie", ale koles sie tym
    > bardzo
    > przejal (dodatkowo ma zone z serii zaawansowana hipochondria) i dlatego
    > robi
    > mix CO podlogowka + kalafiory.
    Mam podłogówkę w całym domu, nie zauważyłem aby się kurz unosił, w sypialni
    mam także i śpi się idealnie bo nie jest za ciepło.
    Zauważ że żeby się kurz unosił potrzebny jest ruch powietrza a taki
    generują
    grzejniki, przy podłogówce ruchu prwie nie ma bo różnica temp pomiędzy
    podłogą
    a otoczeniem jest minimalna, np ja mam 21 st to podłoga ma 23 mierzone
    pirometrem.
    Czyli 2 st różnicy, a ile masz na grzejniku? kilkadziesiąt razy wiecej.

    --
    Pozdr
    JanuszK