    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Date: Fri, 9 Dec 2011 10:03:28 +0100

    > Ja niestety nie zrobiłem i teraz żałuję. W drugim domu podłogówka po
    > całości będzie.

    Ja mam wszędzie i na szczęście grzejniki dałem również, tzn najpierw, bo
    żona zyc by nie dała,
    dla niej podłogówka to duchota :) i nie przekonam jej i nie wyjaśnie, ze
    jest inaczej.

    Juz nawet wentylacje zrobiłem w salonie aby pozostać przy podłogówce,
    wszystko na nic :).
    Moze jak byłby rekuperator byłoby inaczej.

    W chwili obecnej podłogówka działa tylko w przedpokoju na parterze.
    Czasami załącze na godzine, aby pompy nie zastały się, może jak wielkie
    morzy przyjdą to będzie potrzeba włączyć