  • Data: 2011-12-10 08:32:26
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: scruffty <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 22:12:43 +0100, janusz_kk1 napisał(a):

    > Dnia 09-12-2011 o 13:07:23 scruffty <s...@z...pl> napisał(a):

    Witam,

    > To nie jest dobry pomysł, ogrzewanie ścienne daje zły rozkład temp w
    > pokoju,
    > stosuje się je tylko tam gdzie nie można nic innego dać np w zabytkowych
    > domach (muzeach), gdzie grzejnika się nie powiesi ani podłogówki nie zrobi
    > ze względu na wykończenie podłogi.

    Wydawało mi się, że ogrzewanie ścienne jest czymś pomiędzy kaloryferem a
    podłogówką. Jest nisko temperaturowe i powoduje mniejszą konwekcję
    powietrza w pomieszczeniu. Akurat w tych sypialniach gdzie je planowałem
    łóżka będą na przeciwnych ścianach, więc podczas snu "nogi" byłby w strefie
    ciepłej a "głowy" chłodniejszej co jest zdrowe, ale rozważę ten pomysł
    jeszcze raz.

    scruffty