eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozdzielnica elektryczna w domu - zawyżone średnice przewodów › Re: Rozdzielnica elektryczna w domu - zawyżone średnice przewodów
  • Data: 2016-11-04 07:51:49
    Temat: Re: Rozdzielnica elektryczna w domu - zawyżone średnice przewodów
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze tak:

    > Znaczy jak chcesz ładować ten samochód, skoro kable w ścianach
    > ciągle mają 2.5mm2? Ciągle przygotowane są na 16A. Co Ci przyjdzie
    > po tym, że w samej rozdzielnicy dasz 10 mm2?

    Ale kable w ścianach 2.5mm2 to nie jest przymus. W moim mieszkaniu
    mam fabrycznie 40A bo nie ma gazu i kabel wchodzący jest gruby.
    Wychodzący też.

    W Polsce to się robiło dotąd instalacje do lampki na biurko ale nie
    znaczy, że tak musi być zawsze. Kable wchodzące były cienkie. A jeśli
    mieszkaniec zachce płacić za więcej mocy to nie można mu sprzedać?

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.