eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozdzielnica elektryczna w domu - zawyżone średnice przewodów › Re: Rozdzielnica elektryczna w domu - zawyżone średnice przewodów
  • Data: 2016-11-05 11:23:51
    Temat: Re: Rozdzielnica elektryczna w domu - zawyżone średnice przewodów
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jeżeli tylko o łączenie w rozdzielni chodzi to mam pomysła. Daj tam listwę.Jest
    typowa, nawet chitre chińczyki takie dają.
    Przekrój:10-12mm2. Dlatego tyle, bo nikt nie jest w stanie określić jakie obciążenie
    tam będzie płynęło.A pamiętaj, że oprócz zwykłego obciążenia zdarza się jeszcze
    zwarciowe.I też byłoby dobrze, żeby instalacja to wytrzymała.Dlatego cała instalacja
    - nie tylko rozdzielnia - musi być troche bardziej wytrzymała.Jak bardzo? Są na to
    projekty...
    Dodatkowo:zauważyłem że trochę przekroje zmieniają.Pi się zmienia!.W ogóle, to stare
    przewody były liczone w/g ludolfiny- pi było bodajże 3,15.Czy cóś więcej- na wszelki
    wypadek. Póżniej- 3,14, potem zaokrąglili do 3,1, a teraz to chyba 3 przyjmują.No,
    może nie wszyscy. Ale to tak...
    Pozdro.abomito