  • Data: 2016-06-09 08:35:15
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.06.2016 21:12, Lisciasty wrote:

    > To fakt, poprawię. A generalnie jako całość? Nie za mało czegoś?
    > W sensie wywiewów/nawiewów w jakimś miejscu? Ew. nie za dużo?
    >
    > L.

    Z zasady nawiewy zrobiłbym w pomieszczeniach "czystych" a wyciągi w tzw.
    brudnych (łazienka, kuchnia, pralnia) no i oczywiście drzwi wewnętrzne
    ze szczeliną wentylacyjną (podcięciem).

    Poza tym nie ma naniesionych mebli nigdzie - bez tego projektowanie
    miejsc umeszczenia anemostatów jest bez sensu.
    Jak zrobisz dziecku nawiew na głową gdy siedzi przy biurku to nie będzie
    zadowolone.

    W salonie ten nawiew na środku jest zbędny.

    W kotłowni zrobiłbym albo sam wyciąg albo zrównoważoną.

    W korytarzy zamiast nawiewu wyciąg - za to w pokojach same nawiewy.

    W garderobach nie wiem, nie mam zdania ale ja nie robiłbym pewnie wcale,
    w szafach też nie mam a są na kilka metrów czasem.

    We wiatrołapie nie rób wyciągu bo będzie Ci zaciągał zimą zimne
    powietrze przy otwartych drzwiach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info