  • Data: 2016-06-09 09:18:04
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 09:01:09 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Czy jest sens w garderobach?
    > Czy dzieci mają alergie?

    Czasem mają, potem nie mają, jak to dzieci :>

    > I pytanie jak małżonka jest wrażliwa na zapachy, wilgoć.
    > I czy to jest dla niej ważne?

    Kiedyś była wrażliwa, teraz z trójką dzieci na 60m2 ta wrażliwość
    nieco się stępiła :]

    > Druga rzecz jak wychwowujesz dzieci.
    > Jakie jest prawdopodobieństwo że któreś dziecko (Ty tak nie zrobisz :))
    > pieprznie Ci mokrej kurtki do "szafy" i nie przypomni sobie o tym przy
    > następnym deszczu który będzie na następną wiosnę.

    Prawdopodobieństwo takie jest bardzo wysokie :> Może nie do następnej
    wiosny, bo raczej będziemy tam sprzątać i kontrolować, ale na pewno
    takie zrzuty czegoś mokrego mogą tam występować...

    > No i ostatnia kwestia ile to kosztuje:
    > - montaż
    > - konserwacja!!!!

    Montaż to trudno powiedzieć, rurki już kupiłem i mam zamiar montować
    sam. Każdy dodatkowy punkt oznacza puszkę rozprężną + anemostat,
    co daje jakieś 60 zeta po stronie wydatków.
    A konserwacja? Nic nie zamierzam konserwować, tylko opieprzać się
    na trawniku i sączyć browara ;P

    > BTW
    > Jak mogę coś dodać to jest pierwszy układ pomieszczeń jaki mi się podoba.
    > Chociaż ....:)
    > Dlaczego nie ma drzwi pomiedzy spiżarnią a kuchnią?

    Tam wszędzie są drzwi, w pokojach, kibelkach, spiżarni itp,
    powyrzucałem tylko to wszystko z rysunku żeby nie zaciemniać.

    > I tak zupełnie jeśli sky is the limit.
    > Piwnica w spiżarni tzn jakiś agregat który utrzymywałby
    > tam temprature na jakimś poziomie

    Do takiej zabawy to planuję tzw. "lodownię" na zewnątrz,
    powierzchni na działce mam wystarczającą ilość :>

    L.