  • Data: 2016-06-09 10:55:29
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.06.2016 10:44, Adam Sz. wrote:
    > W sypialni mam anemostat centralnie nad glowa i nigdy mi nie przeszkadzal

    Mnie to wkurza jak siedzę a nad głową czuję ruch powietrza (przy
    podobnych przepływach) z anemostatu.
    Jak leżę to faktycznie nie przeszkadza mi.

    > Z tym ze ja mam w wiekszosci nawiewy fi120, a nie takie pyrtki jak ~fi60,
    > ktore moim zdaniem moga halasowac. Lisciasty przemysl sobie to jeszcze :)

    Ja mam conajmniej 120 a może i większe.

    > Nie tylko szybciej
    > wszystko w zimie schnie ale i wciaga szybko zapaszki z przemoczonych butow
    > np. :)

    Ale skąd wiesz, że szybciej?
    Ja nie mam tam nic i zapachów brak a szybko schnie przez podłogówkę.
    Mam za to wyciąg w korytarzu zaraz ZA wiatrołapem i to jest IMO dobra
    koncepcja.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info