  • Data: 2016-06-09 10:06:46
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 09:51:11 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Zaraz,zaraz nie znam to się zapytam.
    > Ja rozumiem że gdzieś tam bedzie silnik, tak?
    > To teraz pytanie:
    > Jak amestatów będzie jeden czy dwadzieścia to zawsze będzie taki sam silnik?

    To jest dosyć obszerny temat, ale tak w maksymalnym skrócie, silnik jest
    taki, że na pełnym gazie daje przepływ 400 m3/h (a nawet nieco więcej).
    Im więcej anemostatów, tym ten strumień dzieli się coraz bardziej, to oczywiste,
    ale regulować można długością rury i stopniem otwarcia anemostatu,
    oczywiście mając na uwadze, że przepływy nawiewów i wywiewów sumarycznie
    powinny być mniej więcej jednakowe.

    L.