  • Data: 2016-06-09 11:51:11
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 11:42:25 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > No nie wiem... Prawdziwy angielski trawnik ponoć trzeba przez 100 lat kosić
    > raz w tygodniu. Jeżeli byś kosił codziennie, lub nawet 2x dziennie,
    > to w sensownym dość czasie powinieneś uzyskać pożądany efekt :]

    Czestotliwosc koszenia raczej zalezy od tego jak szybko trawnik rosnie -
    moze w UK rosna wolniej, bo tam slonca jak na lekarstwo, a u mnie po
    nawiezieniu - jak skosze trawnik i wyjdzie slonce to juz na drugi dzien
    niektore zdzbla sa centymetr wyzsze od innych ;) Ostatnio kosilem w piatek
    i w srode byla juz tak wysoka trawa, ze trzeba bylo jezdzic na dwa razy bo
    nie wszystko wchodzilo do kosza ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.