  • Data: 2016-06-09 12:53:27
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-09 o 12:37, quent pisze:
    [...]
    > Dzięki, choć w zeszłym roku była o niebo bardziej soczysta, coś jak u
    > Ciebie teraz jak piszesz.
    > Zawsze chaiałem mieć dużo trawy - często bywam w UK i tam się
    > napatrzyłem. Oni potrafią w miejscach publicznych pięknie pielęgnować
    > trawniki.
    > Za miesiąc jadę znów. Może jakieś ziarno kupię. Muszę z przodu domu
    > posiać :-)

    Widzę, że Wy trawnikowi fetyszyści, więc raczej o podejściu do ogrodu i
    trawnika za dużo nie pogadamy ;)
    Ale może za to doradzicie mi co zrobić z mrówkami? Pojawiła mi się w tym
    roku cała masa mrowisk na moim "ściernisku", jak to ładnie nazwaliście i
    nie wiem, jak je wytępić :/
    Psikałem jakimś preparatem na mrówki te miejsca, to niby część jakby
    wymarła, ale za to pojawiły się nowe. Żona twierdziła, że fusy po kawie
    niby nieźle działają, ale póki co też bez efektu. Co robić?

    Pzdr
    --
    /__/_* /