  • Data: 2016-06-09 12:18:03
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 11:52:33 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Ja byłem zadowolony w zeszłym roku.
    > Teraz mam chwastnicę, która jest jednoliścienna i chwastox jej nie
    > ruszy. Innych chwastów nie mam w ogóle.

    Wiem cos o tym - walczylem coprawda nie z chwastnica ale z chyba jeszcze
    gorszym scierwem - perzem :) W kole o srednicy ~5m wyroslo mi z 20 okazow
    perzu. Usuwanie reczne nic nie daje - perz ma tak dlugie klacza podziemne,
    ze usuniecie w jednym miejscu go tylko pobudza do wzrostu w innym ;)

    Skonczylo sie na tym, ze wyroundupowalem te miejsca. Oczywiscie zdechlo
    wszystko dookola w promieniu 20-30cm. Ale akurat wyznaczalem miejsce pod
    altane, a w miejscu altany rosla bardzo ladna trawka. Zaostrzylem stara
    lopate, wyprostowalem i wycinalem darnie wyroundupowane takimi kwadratami
    ~25x25cm i przenosilem je z miejsca, gdzie teraz jest podloga altany.
    Roboty ogrom bo spokojnie wyszlo takich kwadratow ze 100 do wymiany i
    ulozenia. "Szpary" podsypalem ziemia, wysialem trawe. Robilem to w zeszlym
    roku na wiosne i pod koniec sezonu juz prawie nie bylo po tym sladu.
    W tym roku rosnie juz mi tam tylko trawka, zero perzu, a slady po
    operacji calkowicie zniknely - wyglada jak trawa siana w jednym ciagu :)

    Nie walczylem z chwastnica ale jak usuwanie nie wystarcza to kup se zel
    roundup i smaruj tylko sama chwastnice :)

    > U mnie tak http://pokazywarka.pl/8yodof/

    Juz kiedys pokazywales - bardzo ladnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.