    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Date: Thu, 09 Jun 2016 12:37:59 +0200
    <njb5r7$tvv$1@dont-email.me> <njbb44$ep2$1@news.icm.edu.pl>
    <njbb79$ehg$2@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <njbe90$pjr$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>

    On 09.06.2016 12:18, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > altane, a w miejscu altany rosla bardzo ladna trawka. Zaostrzylem stara
    > lopate, wyprostowalem i wycinalem darnie wyroundupowane takimi kwadratami
    > ~25x25cm i przenosilem je z miejsca, gdzie teraz jest podloga altany.
    > Roboty ogrom bo spokojnie wyszlo takich kwadratow ze 100 do wymiany i
    > ulozenia. "Szpary" podsypalem ziemia, wysialem trawe. Robilem to w zeszlym
    > roku na wiosne i pod koniec sezonu juz prawie nie bylo po tym sladu.
    > W tym roku rosnie juz mi tam tylko trawka, zero perzu, a slady po
    > operacji calkowicie zniknely - wyglada jak trawa siana w jednym ciagu :)

    Uooo kurwości... nie załamuj mnie ;-))

    > Nie walczylem z chwastnica ale jak usuwanie nie wystarcza to kup se zel
    > roundup i smaruj tylko sama chwastnice :)

    Pod koniec zeszłego sezonu już widziałem, że trawa w niektórych
    miejscach jest jakaś taka.... inna... ale nie znałem się i pomyślałem,
    któraś odmiana z mieszanki tak wygląda.
    A w tym roku zacząłem szperać po necie i okazało się, że to chwastnica.
    Ona jest wszędzie!!
    Rozpełzła się jak zaraza.
    Czytam, że jest jednoroczna więc jak nie dam jej zakwitnąć to nie
    powinna się pojawić za rok.
    Póki co wyrywam co widzę, ponoć usuwanie ręczne jest najbardziej
    skuteczne, no i koszę niżej.
    Chemia na to jest ale jak zachowa się reszta trawnika - tego nie wiadomo.

    > Juz kiedys pokazywales - bardzo ladnie :)

    Dzięki, choć w zeszłym roku była o niebo bardziej soczysta, coś jak u
    Ciebie teraz jak piszesz.
    Zawsze chaiałem mieć dużo trawy - często bywam w UK i tam się
    napatrzyłem. Oni potrafią w miejscach publicznych pięknie pielęgnować
    trawniki.
    Za miesiąc jadę znów. Może jakieś ziarno kupię. Muszę z przodu domu
    posiać :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info