    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Date: Thu, 9 Jun 2016 16:00:54 +0200
    <njb5r7$tvv$1@dont-email.me> <njbb44$ep2$1@news.icm.edu.pl>
    <njbb79$ehg$2@dont-email.me>
    <b...@g...com>
    <njbe90$pjr$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <njbgua$2tr$1@dont-email.me> <njbhr7$ssi$1@news.icm.edu.pl>
    <njbihc$8a4$1@dont-email.me>

    W dniu 2016-06-09 o 13:05, quent pisze:

    > Tak się składa, że walczyłem miesiąc temu z mrówkami, które oblazły mi
    > dom wokół.
    > Musisz przedewszystkim wyśledzić ich gniazda i trasy wędrówek. To bardzo
    > ułatwi sprawę.
    > Testowałem rózne płyny w sprayu i proszki i finalnie pomógł biały
    > proszek firmy Bros:
    > http://sklep-ogrodnik.pl/bros-proszek-na-mrowki-250g
    -p-2446.html
    > trzeba sypać przecinając im ścieżki wędrówek i w pobliżu gniazd.
    > U mnie wyniosły się w 48h a była ich masa!

    Ja właśnie Brosa środku używałem, ale takiego płynnego, rozpylanego
    atomizerem.
    No nic, może spróbuję z tym proszkiem, choć problem jest o tyle, że mi
    dziecko mające rok i 3 miesiące po ogrodzie często biega, a to wiadomo
    jak wygląda - wszystko jest interesujące i warto wziąć do ręki, a często
    i buzi :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /