  • Data: 2016-06-09 23:40:15
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-09 o 23:02, Adam Sz. pisze:

    > A swoja droga- masz do tego automatyke? Elektrozawory? Jezeli tak - gdzie
    > je masz schowane - zakopana puszka przy samym zraszaczu?
    >
    > Ja bym chcial chyba wyciagnac z kotlowni PE32, z niej puszczac odgalezienia
    > PE20 do elektrozaworow od zraszaczy, a oprocz tego puscic nitke do altanki
    > zeby sobie tam zrobic normalny kranik. Wiec nitka bylaby caly sezon pod
    > cisnieniem. Zreszta przy kilku zraszaczach to chyba koniecznosc, zeby
    > puszczac je w jakichs grupach, a nie wszystkie naraz?

    Wszystko zalezy od powierzchni olewania.
    Ja to zrobilem na etapie budowy. Wyprowadzilem z kotlowni odpowiednia
    ilosc rur. W kotlowni zgrzalem sobie z PP rozdzielacz z rury 32 i od
    niego mam wszystkie wyjscia. Elektozaworow poki co nie mam. Mialy byc,
    ale ciagle sa jakies wazniejsze sprawy do zrobienia, wiec trawke sobie
    olewam krecac recznie zaworami kiedy tam mi sie zechce. Docelowo
    elektrozawory mialy byc w kotlowni przy rozdzielaczu. To wg. mnie
    najlepsze rozwiazanie. Mniej problemow z kablami, wyelimonowane problemy
    z zawilgoceniem itp. Wszystko jest dostepne w jednym miejscu a rurka ze
    stalym cisnieniem bez mieszania ze zraszaczami.

    Pozdro.. TK