  • Data: 2010-01-11 09:19:09
    Temat: Re: Rysy w wylewce
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:49cd7331-4009-4b72-8333-0234a8ee16a9@u7g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 10 Sty, 11:19, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    Zywica epoksydowa konczy wiazanie po 7 dniach.
    Po 24 godz jest na tyle twarda, ze mozna dalej pracowac, ale jeszcze
    na tyle swieza, ze nowa jej warstwa zwiaze sie z poprzednia.

    Przepraszam nie epoksydowa a poliestrowa miało być. Dobrze że zwróciłeś
    uwagę. Ona jest niemal przezroczysta.
    Mam taką poliestrową którą miesza się 1:50 z utwardzaczem. Na cały litr
    jest malutka buteleczka

    >Stal rdzewieje zwiekszajac swoja objetosc wielokrotnie, przez co
    >rozsadza beton.

    Nie rdzewieje bo jest zatopiona w żywicy a więc brak dopływu tlenu
    uniemożliwia utlenianie.

    >Stal, ktora bedzie lezala tuz pod powierzchnia, moze szybko korodowac.
    >Dlatego lepsza jest nierdzewka.

    No widzisz. W Austrii inspektorzy i architekci to tępaki bo nieraz widziałem
    jak kazali wiązać pęknięcia i robiono to zawsze gwoździami.

    Marek