    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Date: Tue, 13 May 2014 08:30:19 +0200

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1b71f0d1-ed69-45e6-a019-4882064d7018@googlegrou
    ps.com...
    >Wisi mi serdecznie dobro TVN, gazety oraz wszystkich innych politykierów,
    >ale blokowanie reklam to zło.

    z jakiej ty bajki jestes? Gdy zdarzy mi sie telewizje oglądać zawsze mam
    pilot pod ręką - gdy zaczynają sie reklamy wyciszam dzwiek. Nie wiedzialem
    ze czynie cos złego.

    >Nie zgadzasz się na warunki, nie korzystaj, albo korzystaj albo miej
    >chociaż minimum przyzwoitości i nie przekonuj innych że tak jest dobrze.

    od tego sa twórcy reklam aby mnie przekonac do 2 rzeczy -abym ja obejrzał i
    potem abym kupił produkt. I to nie jest moja rzecz jak oni to robią. Bo
    jesli robią to w sposób zbyt nachalny i upierdliwy to klient sie zniecheca.
    I to jest ich wybór. (być moze nadal im sie to opłaca -stracą klienta
    takiego jak ja, ale inny to nawet produkt kupi. Ja jestem marnym targetem bo
    produktu i tak nie kupie, niezaleznie od reklamy. Wiec moje blokowanie
    reklam im zwisa)

    b.