  • Data: 2014-05-13 15:19:06
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    news:lksifm$93m$1@speranza.aioe.org...

    > Zeszlismy z tematu - było o płatnych artykułach. Łamanie zabezpieczen i i
    > taki dostęp to, zgadzam sie, jest nie w porządku. A ja niczego nie łamię.

    Właśnie, szczególnie, że są banerki "Ta strona używa cookies i zgadzasz się
    na ich użycie zgodnie z ustawiniami przeglądarki"

    A przeglądarkę trzeba tak ustawić żeby olewała wszelkie "cookies". Referrer
    to też cookie i indywidualny UserAgent też jest cookiesem bo zależy od tego
    co mamy w systemie poinstalowane i jest zwykle unikalny.
    Ja mam z definicji wyłączone cookies, referrery i user agenta generuję mi
    wtyczka na podstawie kilkunastu losowych najpopularniejszych.

    Każdy może przejść w tryb privacy i dodać wspomagające wtyczki i reklam nie
    ma.